MIO DRAG TVRDI DA JE CLAN BEZBEDNOSTI BORISA TADICA

 

 

WORLD POLICE

 

INTERNET NEWS

 

viseffanim17dqviseffanim17dq

 

 
 

 

 

 

DR.SLOBODAN VON PIVA

WORLD DIRECTOR RESERVE POLICE INTERNATIONAL

 

=====================================================

 

МИОДРАГ ТВРДИ ДА ЈЕ ЧЛАН ДРЖАВНЕ БЕЗБЕДНОСТИ БОРИСА ТАДИЋА…:

 

 МИО ДРАГ ТАЈНИ АГЕНТ БОРИСА ТАДИЋА ИЛИ ПАЦИЈЕНТ ЛУДНИЦЕ КОВИЊ…

 

 

МИО ДРАГ ТВРДИ ДА ЈЕ ЧЛАН БЕЗБЕДНОСТИ БОРИСА ТАДИЋА

 

https://acrobat.com/#d=kdtnWZwMfH9Qy0HJEwHRUQ

 

 

MIODRAG-МИОДРАГ

http://www.facebook.com/topic.php?topic=193346&post=2315638&uid=149224387901#/midrag

 

МИОДРАГ ТВРДИ ДА ЈЕ ЧЛАН ДРЖАВНЕ БЕЗБЕДНОСТИ БОРИСА ТАДИЋА…:

 

Слободане,

Трудим се да будем културан, а ти ми шаљеш претње и овде и у личној преписци. Ти си РАДИО у служби, а ја РАДИМ у служби. Размисли о томе.

 

 

РОЂЕН:

20 december 1964

МЕСТО РОЂЕЊА:

Belgrade, Serbia

ПОЛИТИЧКО ОПРЕДЕЉЕЊЕ:

Хеј, Словени – уједините се !

ВОРОИСПОВЕСТ:

Старословенска вера

 

КАЖЕ О СЕБИ:

Мио и драг, док ме не упознаш…

 

 

ДРАГИ ЧИТАОЦИ СРБСКЕ АРМИЈЕ,

ОПРОСТИТЕ ШТО ВАС ЗАМАРАМ СА ОВАКВИМ ГЛУПОСТИМА АЛИ СМЕХА РАДИ БИЛО БИ ДОБРО ДА ПРОЧИТАТЕ БИЈОГРАФИЈУ И ПОРУКЕ ОВОГ САМОЗВАНОГ ЧЛАНА ДРЖАВНЕ БЕЗБЕДНОСТИ СРБИЈЕ..

МООДРАГ ВЕЛИ:

Здраво, Петре

Занима ме да ли ти познајеш проф. Грујића (мислим уживо) или га само подржаваш ? Ово питам чисто зато што ме занимају његови политички ставови (пре свега да ли је родољуб) и у каквом је он односу са Слободаном Пивљанином (који га често помиње) ? Да ли он уопште познаје тог Слободана Пивљанина ?

Срдачан поздрав,

Миодраг

 

ПА ОНДА ДАЉЕ:

Петре, хвала ти на одговору…

У вези Слободана Пиваљанина, он или неко ко се крије под налогом Српска Армија и Србска Армија, овог лета се "прославио" једним негативним испадом. Наиме, Српска Армија је био оснивач једне ФБ групе која је наводно требало да окупи све оне који су против "Параде". Та група је окупила заиста велики број људи. А онда је управо он променио НАМЕНУ групе у оне који ПОДРЖАВАЈУ параду и изгрдио све родољубе.

Нажалост, више нисам сачувао тај линк, али верујем да та група и даље постоји…

Проф. Грујић је добар човек (мој комшија), па ми није било јасно какве везе има Слободан П. са њим. Но, нешто касније сам сазнао да је С. П. већ старији човек и да је изгледа мало и "скренуо" памећу. Уосталом, треба видети његов сајт Српска Армија.

Не желим никако да испадне да неког критикујем или вређам, већ само желим да кажем да сам добио такве информације.

Посвађао се са многима. На пример, са Весном Алексић али и са другим родољубима…

Срдачан поздрав,

Миодраг

 

ЦЕЛА ОВА КОРЕСПОДЕНЦИЈА НАЛАЗИ СЕ ДОЛЕ У ДЕТАЉ ПРИЛОЖЕНА:

ПОШТО САМ СМАТРАО ДА ОВАКВА ВРСТА ПРЕПУЦАВАЊА ШКОДИ СВИМ СРБИМА РЕШИЈО САМ ДА МУ НАПИШЕМ ЈЕДНО ПИСМО У ПОВЕРЕЊУ НА ЊЕГОВ ФС ДА  ГА ДРУГИ НЕБИ МОГЛИ ДА ЧИТАЈУ…

АЛИ ЕВО МИО ДРАГОВОГ ОДГОВОРА У ДВА ЗАМАХА:

Слободане,

Покушавам да изађем из преписке са вама, али ми ви и даље шаљете личне поруке, ваљда у нади да ћу се преварити па вам оданде одговорити.

Кажете да не знате ни за какву Весну Алексић, а на свом Профилу, тј. у свом албуму држите ЧИТАВУ СТРАНИЦУ СРПСКЕ АРМИЈЕ у којој се обраћате (одмах испод Шешељеве фотографије) управо њој ! Ја сам ту вашу полемику пратио, још летос.

Извињавам се за ону нетактичност коју сам на почетку обраћања Петру рекао у вези тога шта сам начуо о вама. Молим вас да прихватите то моје извињење, ако икако можете.

Но, остаје чињеница да се ви (вероватно због ваших година или због превеликог ангажовања многобројним пословима) многих ствари не сећате.

Ваше обраћање Весни : http://www.facebook.com/photo.php?pid=50618&id=100000034244234

 

 

ВЕСНА ЈЕ (А ИЗГЛЕДА ПО НАРЕЂЕЊУ БИА АКО ЈЕ ОВАЈ БРАВ МИО ДРАГ БИА) ВРИЈЕЂАЛА ТОМИСЛАВА НИКОЛИЋА ДА ЈЕ УСТАША..

И НАПАДАЛА СВЕ ОНЕ КОЈИ  НИКОЛИЋА ПОДРЖАВАЈУ

СТОГА САМ ЊУ И ЊЕНЕ ПРИСТАЛИЦЕ НАЗВАО ЋУТИКАЛИ УМЕСТО РАДИКАЛИ

ЗБОГ ОВОГ ПИСМА ВЕСНА ЈЕ ПОСТАЛА БЕСНА ГДЕ ЕТО МИО ДРАГ ТАЈНИ АГЕНТ БИА ИЛИ ЛУДАК ИЗ КОВИЊА ПОКУШАВА ДА МЕ ОПТУЖИ ЗА ОНО ШТО ЈЕ ОН САМ…

 

 

 

 

Слободане,

Нико нема ништа против Српске Армије, ни против вас лично. Верујте ми да (наша) БИА и (америчке) УСИА и ЦИА имају преча посла него да се баве вама и вашим радом. Нико вас не угрожава. Будите спокојни.

Такође, имајте у виду да се и други залажу за српство као и ви. А ја спадам у те и такве.

Цео наш "сукоб" настао је због моје нетактичне изјаве о вама, и због тога што сам рекао да је са ИЗНЕНАДНОМ променом садржаја оне групе, дошло и до промена имена оснивача исте и то у виду (неке) Српске Армије. Да ли је то била ваша С.А. или је неко злоупотребио њено име, не знам и више ме ни не интересује.

Нико, а поготово не ја, не желим ничим да компромитује ни Вас, ни ваш часопис, ни ваше залагање за исту ствар за коју се и сам залажем, а то је : добробит српског народа и свих његових држава.

Овим сматрам да сам Вам пружио руку помирења.

Срдачан поздрав,

Миодраг


НАРАВНО ДА САМ САД ПРИМОРАН ПИСМО КОЈЕ САМ МИО ДРЕАГУ ПОСЛАО ПОВЕРЉИВО ДА ГА ОБЈАВИМ:

 

ГЛУПОСТ!

ТИ МИОДРАЖЕ РАДИШ ПО СТАРИМ ВЕЋ ПРЕВАЗИШЛИМ МЕТОДАМА…

ЈА НИКАД НИЈЕСАМ РАДИЈО ПОДМУКЛО.. УВИЈЕК САМ ХВАТАО ДУШМАНЕ СРПСКОГ НАРОДА ЗА ГРКЉАН И ТАКО МИ БОГА ТО ЋЕ БИТО ДО МОЈЕ СМРТИ..

УВИЈЕК САМ ОТВОРОНЕ БИЈО ПРОТИВ СВИХ ЗЛОЧИНАЦА ПА И ОНИХ У МОЈОЈ БИВШОЈ СЛУЖБИ..

ДОВОЉНО ЈЕ ПРОЧИТАТИ ШТА ТИ МИСЛИШ О СРБСКОЈ АРМИЈИ ПА ДОНИЈЕТИ ЗАКЉУЧАК ДА ТИ СРБСКА АРМИЈА СМЕТА.. ЦИТИРАМ ТЕ ‘ Но, нешто касније сам сазнао да је С. П. већ старији човек и да је изгледа мало и "скренуо" памећу. Уосталом, треба видети његов сајт Српска Армија.’ …

ОБЈАСНИ НАМ ШТА ЈЕ ТО НЕОБИЧНО НА ТОМ САЈТУ…

СРБСКА АРМИЈА ЈЕ СРБСКИ НАРОД – СРБСКИ НАРОД ЈЕ СРБСКА АРМИЈА.

ОМАЛОВАЖИТИ СРБСКИ НАРОД НЕМОЖЕШ НИ ТИ НИ БИЛО КО..

ЈА САМ У СРБСКОЈ АРМИЈИ БЕЗ ЦЕНЗУРЕ ДАО МОГУЋНОСТ СРБСКИМ ПАТРИЈОТАМА ДА ПИШУ..

ТО ЈЕ СМЕТАЛО И МОМ ПОКОЈНИОМ ИМЕЊАКУ МИЛОШЕВИЋУ – КАД ЈЕ ИЗЛАЗИЛА КАО ЧАСОПИС  – КОЈИ МЕ ЈЕ КУМИЈО СТО ПУТА ТЕЛЕФОНОМ ДА ПРЕСТАНЕМ..

СРБСКА АРМИЈА КОЈА САД ИЗЛАЗИ НА ИНТЕРНЕТУ  СМЕТА И МОМ РОЂАКУ ВЕЛЕИЗДАЈНИКУ ТАДИЋУ..

ТО СМЕТА СВИМ СРБСКИМ НЕПРИЈАТЕЉИМА..

ИЗНОСИШ ГЛУПОСТИ ДА САМ СЕ ПОСВАЂАО СА НЕКОМ ВЕСНОМ АЛЕКСИЋ.. НИКАД ПРИЈЕ ТВОГ БЉУВАЊА НИЈЕСАМ НИ ЧУО ЗА ТУ ОСОБУ ПА КАКО САМ СЕ ОНДА МОГА САЊОМ ПОСВАЂАТИ..

ТИ МИСЛИШ ДА СИ МУДАР..

ПРИЈЕ НЕГО СИ ПРИЗНАО ДА СИ ЖБИР ОБАВЕСТИЛИ СУ МЕ КО СИ…

СТОГА САМ ТИ ТАКО И НАПИСАО…’НЕБРИНИ СРЕШЋЕМО СЕ’….

МЕНЕ УОПШТЕ НЕИНТЕРЕСУЈЕ КО ЈЕ ОСНОВАО ТУ ГРУПУ – АЛИ НИЈЕСАМ ЈА НИ НИКО ОД МОЈИХ ПРИЈАТЕЉА…

НИЈЕ ИСТИНА КАКО ТИ ПРЕВОДИШ МОЈЕ РИЈЕШИ ДА ЈА СТОЈИМ ИЗА БИЛО КОЈЕ ГРУПЕ КОЈА ХОЋЕ СИЛОМ ДА ДЕМОНСТРИРА ИЛИ СПРЕЧИ БИЛО КОЈУ ДЕМОНСТРАЦИЈУ..

КАД ЈА ВЕЛИМ ДА САМ ЗА СВЕ ДЕМОНСТРАЦИЈЕ ОНДА МИСЛИМ НА МИРОЉУБИВ НАЧИН..

НА МЈЕСТУ КОЈЕ ЈЕ ПО ЗАКОНУ ОДРЕЋЕНО… НАПРИМЕР КАО У АМЕРИЦИ ИСПРЕД ЗГРАДЕ УЈЕДИЊЕНИХ НАРОДА … СВАК МОЖЕ СВОЈУ ВЕРЗИЈУ СЛОБОДЕ ДА ПРИКАЖЕ…

СВИ ОНИ КОЈИ  НАСИЛНО ТО ХОЋЕ – ПРОТИВНИК САМ ТОМЕ…

 

НА МНОГИМ САЈТОВИМА ПОСТОЈИ И МОЈА СЛИКА СА ШУБАРОМ И УСТАШКИМ ЗНАКОМ ‘U‘ НА ЊОЈ.. ТО ЈЕ СВЕ МАСЛО ТЕ ТВОЈЕ БИА…

АЛИ ВАШЕ ЋЕ БРЗО ПРОЋИ ИСТО КАО ШТО ЈЕ БИЈО СЛУЧАЈ И СА УДБОМ И СДБ…

СВИ ОНИ КОЈИ СЕ СЛУЖЕ НЕИСТИНОМ ОСУЂЕНИ СУ НА ПРОПАСТ…

СВИ ОНИ КОЈИ РАДЕ ПРОТИВ СВОГ НАРОДА ОСУЂЕНИ СУ НА ПРОПАСТ…

ТИ КАО ЖБИР МОЖЕШ ЛАКО ПРОВЈЕРИТИ КО ЈЕ – АКО ЈЕ – ЗЛОУПОТРЕБИЈО ИМЕ СРБСКА АРМИЈА…

ПА КАД ПРОВЈЕРИШ – ПОШАЉИ МИ ТО… ПА ЋЕМО ВИЂЕТИ ШТА ЋЕМО СЊИМА..

ЈА НЕМАМ ВРЕМЕНА ЗА ГЛУПОСТИ…

МОМЕНТАЛНО СЕ ОЧЕКУЈЕ БРАТОУБИЛАЧКИ РАТ У СРБИЈИ..

ОНАЈ КОЈИ  ПУЦА НА БИЛО КОГ СРБИНА ПУЦА И НА МЕНЕ..

ТИ ОВАКО НЕПОМАЖЕШ СПРЕЧАВАЊУ БРАТОУБИЛАЧКОГ РАТА ВЕЋ ОДМАЖЕШ..

ТО ДОБРО ТИ И ТВОЈА МУДРА БИА РАЗМИСЛИТЕ ПРИЈЕ НЕГО ОВОГ  СТАРЦА ХОЋЕТЕ  ДА ДИСКВАЛИФИКУЈЕТЕ…

ПОЗДРАВ

СЛОБОДАН СЛОБОДАН

ВИДИТЕ ЦЕО ДУКУМЕНАТ КО ЈЕ МИО ДРАГ:

 

МИО ДРАГ ТВРДИ ДА ЈЕ ЧЛАН БЕЗБЕДНОСТИ БОРИСА ТАДИЋА

 

https://acrobat.com/#d=kdtnWZwMfH9Qy0HJEwHRUQ

 

world-pol@live.nl

 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Een reactie op MIO DRAG TVRDI DA JE CLAN BEZBEDNOSTI BORISA TADICA

  1. Edinka zegt:

    Miodraze, da li si Srbin – ili ne, ali si pun mrznje. Zar je vazno ko je formirao SRBSKU ARMIJU NA FEJSU?! Od kuda toliko,Vase interesovanje za "starca"? U ocima pravih Srba,rodoljuba, nema mjesta diskvalifikaciji onih koji se zalazu za jedno novo svitanje Srbije, Srbskog naroda u cjelini.Poznajem ga vrlo dobro, i u njegovoj dusi vladaju red i harmonija.Drugim rijecima, oboje su od njega ucinili dobrog Srbina i cestitog covjeka. Vi kao da zaboravljate da zivimo u periodu kosmicke Ere Riba – epohe totalne lazi i totalnih obmana, Razbijajte tu laz o Srbima i svemu sto je srbsko, ali argumentima! Pisite ljepse o tome. Imate mnogo razloga za to. Borimo se svi zajedno protiv Gebelsove propagande koja sistematski i organizovano,vec godinama, unistava bit Srbije i Srbskog naroda. I jos nesto… ja pamtim, a i Vi – sigurno je,SRBSKA ARMIJA se stavila u zastitu Srbskog naroda i u ovom posljednjem ratu u "multietnickoj" Bosni. A da to nije ucinila, pitam Vas sta bi se desilo sa Srbskim narodom? (Zivjelo se u ratu,vidjelo,culo,gledalo…)Nemojte da Vam smeta slovo S, niti subara sa kokardom. Niste bili u ratu gdje ja i ne znate sta za mene znacise ta prepoznavanja… S pravom Vam kazem, prezivjeh i uz pomoc TE ELITNE VOJSKE,koju nazivaju "cetnici" Ja bih toj organizaciji dala ime "SPASIOCI SRBSKOG NARODA!s VJEROM U bOGA I U MNOGE NASE RODOLJUBE, OVAKVE KAKAV GOSPODIN SLOBODAN PIVLJANIN.

Geef een reactie

