ЗАШТО ЈЕ УБИЈЕН НИКОЛА КАВАЈА?

 
 

 

                                           

WORLD POLICE

 

INTERNET NEWS

 

viseffanim17dqviseffanim17dq

 

 
 

 

 

 

DR.SLOBODAN VON PIVA

WORLD DIRECTOR RESERVE POLICE INTERNATIONAL

 

=====================================================

 

 

 

ЗАШТО ЈЕ УБИЈЕН НИКОЛА КАВАЈА?

1. ЗАТО ШТО ЈЕ ХТЕО ДА ДА ИНТЕРВИЈУ НА АМЕРИЧКОЈ ТЕЛЕВИЗИЈИ И ОБЕЛОДАНИ СВЕ О 11 СЕПТЕМБРУ 2001 ГОДИНЕ – КО ЈЕ ТО ПЛАНИРАО – КО ИЗВРШИЈО И КО ЗАБРАЊУЈЕ ДА ИСТИНА БУДЕ ДАТА У ЈАВНОСТ . НИКОЛА КАВАЈА ЈЕ ПРИСУСТОВАО ТАЈНОЈ КОМФЕРЕНЦИЈИ ИНТЕРНАЦИЈОНАЛНИХ ТЕРОРИСТА КОЈИ СЕ  ОДРЖАО У ЈЕДНОЈ ЕВРОПСКОЈ ДРЖАВИ… НА ВРИЈЕМЕ ОБАВИЈЕСТИЈО ВЛАДУ САД О ТОМ ГНУСНОМ ЗЛОЧИНУ  АЛИ НЕКО ЈЕ ТО ДОЗВОЛИЈО ДА СЕ ДОГОДИ.. ТАЈ НЕКО КАД ТАД ЋЕ ОДГОВАРАТИ ПРЕД ЧОВЕЧАНСТВОМ!!!

2. И ЗАТО ШТО ЈЕ ХТЕО ДА НАПИШЕ  НОВУ КЊИГУ О ПОЛИТИЧКОЈ ЕМИГРАЦИЈИ И ОБЈАСНИ СВЕ  О ДУПЛИМ АГЕНТИМА ЦИЈЕ И УДБЕ ОДНОСНОМ САД БИА КОЈУ КОНТРОЛИШЕ МАФИЈА НЕШТЕДЕЋИ НИКОГА…

ЗАТО ЈЕ УБИЈЕН МОЈ ПОБРАТИМ НИКОЛА КАВАЈА ДА БИ ИСТИНУ ИНТЕРНАЦИЈОННАЛНИХ КРИМИНАЛЦИ И ТЕРОРИСТИ БЕЗ ГРАНИЦА САКРИЛИ!!! ВИДИ ДА НЕБУДЕ!!! ПОКВАРИЋУ ВАМ РАЧУНЕ БАГРО ЈЕДНА!!!

ДР.СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

ГЕНЕРАЛНИ ДИРЕКТОР RESERVE POLICE-INTERNATIONAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

world-pol@live.nl

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

2 reacties op ЗАШТО ЈЕ УБИЈЕН НИКОЛА КАВАЈА?

  1. DR.SLOBODAN RADOJEV zegt:

    Re: Je hebt een bericht van РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije op Facebook…‏From: …………………………… Sent: Saturday, February 27, 2010 10:32:46 PMTo: DR.SLOBODAN RADOJEV MITRIC (the.serbianarmy@hotmail.com)Помаже Бог ,већ дуже времена пратимо писање а и сами рад дотичног Станислава Јацановића који припада самозваној групи РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ дотични се учланио у покрет пред Марковдан 2007 а сама гарда је основана новембра 25, 2007 и на његову иницијативу је чак и одржана заклетва без присуства свештеника један о иницијатора оснивања гарде је Саша В. Милојковић који схватио чему води та мала групација људи АНТИ РАВНОГОРАЦА напустио их и прешао априла месеца 2009 под барјак јединог изворног Равногорског покрета који носи континуитет од оснивања 1944 односно обнављања 1990 од стране Петра Јовановића и преживелих Равногораца сабораца ђенерала Драже. Брате ако имаш још неких преписки слободно ми проследи.Братски поздрав и свако добро

  2. DR.SLOBODAN RADOJEV zegt:

    RE: Je hebt een bericht van РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije op Facebook…‏From: DR.SLOBODAN RADOJEV MITRIC (the.serbianarmy@hotmail.com) Sent: Sunday, February 28, 2010 4:14:52 AMTo: ……………………………ХВАЛА ДРАГИ БРАТЕ ……………,НАМА СРБИМА НИЈЕСУ ПОТРЕБНИ СПОЉНИ НЕПРИЈАТЕЉИ..ЗНАМ ДА ОВДЕ НИЈЕ У ПИТАЊУ НИЈЕДАН ЧАСНИ РАВНОГОРАЦ АЛИ ГРОЗНО ЈЕ ДА ОВАКВИ МАНГУПИ КАЉАЈУ УГЛЕД ХРАБРИХ РАВНОГОРАЦА..НЕБРИНИТЕ ИМАМ ЈА ЗА ТАКВЕ УВИЈЕК ЛИЈЕКА..ЈА ЗНАМ ДА САМ ПИСАЊЕМ МОЈИХ РОМАНА УНИЈО СМЕТЊУ МЕЂУ ПОШТЕНИМ ЉУДИМА – АЛИ ЗНАТЕ ОНУ НАШУ НАРОДНУ – КЛИНАЦ СЕ С\’КЛИНЦОМ ИЗБИЈА – ПРИКАЗИВАЈУЋИ СЕБЕ КАО УБИЦУ УСПИЈО САМ ДА РАЗОТКРИЈЕМ ПРАВЕ УБИЦЕ.. БИЛО ЈЕ И ОНИХ КОЈИ СУ МЕ МОЛИЛИ ЊИХОВЕ ЗЛОЧИНЕ ДА ПРИПИШЕМ СЕБИ .. ПРИПИСАО САМ.. САД КАД СУ ВИДЈЕЛИ ДА ИМ СЕ НЕПИШЕ ЛИЈЕПО ПОКУШАВАЈУ ДА МЕ ДИСКВАЛИФИКУЈУ – АЛИ БОГ ЈЕ НА МОЈОЈ СТРАНИ- НИЈЕСАМ ЈА НИТИ БИХ ИКАД НЕДАЈ БОЖЕ НИЈЕДНОГ СРБИНА ОШАМАРИЈО А КАМО ЛИ УБИЈО -ПОСТРИЈЕЉАО САМ САМО У САМООДБРАНИ ОНА КОПИЛАД УДБАШКА 1973 ГОДИНЕ КАД СУ ОТВОРИЛИ МИТРАЉЕСКУ ВАТРУ НА МЕНЕ – ЈА ЈУРИМ ТЕРОРИСТЕ И УБИЦЕ ЦИЈО МОЈ ЖИВОТ И ПРЕДАЈЕМ ИХ ЖИВЕ ПРАВДИ АЛИ ГРОЗНО ЈЕ ДА ПОСТОЈЕ УБИЦЕ КОЈЕ ЛЕГАЛНО МОГУ ДА УБИЈАЈУ.. ТИ СУ ЈОШ ГОРИ ОД ОНИХ ЗЛОЧИНАЦА КОЈЕ МИ НАЗИВАМО КРИМИНАЛЦИМА. ЈА ТАКВЕ ЗЛОЧИНЦЕ КРСТИМ – МАФИЈА У УНИФОРМАМА..АВГУСТА 1973 ГОДИНЕ БИЈО САМ ПОКРЕНУО ИСТРАГУ У БЕОГРАДУ О СВИМ УБИСТВИМА ПОЛИТИЧКЕ ЕМИГРАЦИЈЕ НА ЗАПАДУ.. БИЛО ЈЕ ЧАСНИХ ЉУДИ КОЈИ СУ ХТЕЛИ СВЕДОЧИТИ КАО НАПРИМЕР ЏУДО ТРЕНЕР ПАРТИЗАНА И ПРЕСЕДНИК ЏУДО САВЕЗА ЈУГОСЛАВИЈЕ ГОСПОДИН С. ОН ЈЕ ЛИЧНО ПОЗНАВАО УБИЦУ ЗВАНОГ ШОП КОЈИ ЈЕ МУЧКИ УБИЈО САВУ ЧУБРИЛОВИЋА И СЛИКАР БОЖОВИЋ ЈЕ ХТЕО ДА СВЕДОЧИ – ПОСЕДОВАО ИНФОРМАЦИЈЕ О ДРУГИМ УБИСТВИМА.. ЈА САМ УСПИЈО ДА ИДЕНТИФИКУЈЕМ УБИЦЕ ЛОНЧАРЕВИЋА ИТД.ИТД ИТД – АЛИ УДБАШКА КОПИЛАД МИЛОШ ВЛАХОВИЋ (БРАТ ВЕЉКА ВЛАХОВИША) И БРАНКО ЛАКИЋ СУ МЕ СПРЕЧИЛИ -РАДОШ НЕДИЋ МОЈ ТЕТАК НАЧЕЛНИК УДБЕ У НОВОМ САДУ ПРОГЛАСИЈО МЕ ЈЕ КЛАСНИМ НЕПРИЈАТЕЉЕМ ЈЕР ПРИКУПЉАМ ПОДАТКЕ О ПО ЊЕМУ ЧАСНИМ ЉУДИМА – МОЛИЛИ СУ МЕ ДА ПРЕСТААНЕМ – АЛИ ЈА НИЈЕСАМ ПРЕСТАО – ЗНАЛИ СУ ДА ЋУ СВЕ ОБЈАВИТИ У МОЈИМ РОМАНИМА ЈЕР САМ ПОЧЕО ДА ПИШЕМ КАД МИ ЈЕ БИЛИ 13 ГОДИНА – МОЛИЛИ СУ МЕ ДА ПОСТАНЕМ ЧЛАН САВЕЗА ЈУГОСЛОВЕНСКИХ ПИСАЦА – ВОДИЛИ МЕ У ТАЈ ЊИХОБ КЛУБ – НАЧЕЛНИК И ПОМОЋНИК МИНИСТРА УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА ЈУГОСЛАВИЈЕ НОВАК МАТИЈАШЕВИЋ И КОМПАНИЈА – ОНДА СУ МИ СЕ ЈОШ ВИШЕ СМУЧИЛИ КАД САМ ВИДИЈО ОНЕ ЈАДНИКЕ ТОБОЖЕ НАШЕ КЊИЖЕВНИКЕ КАКО САМО СМИЈУ ДА ШВРЉАЈУ ШТА ИМ УДБА ОДОБРИ – ГРОЗНО! ГРОЗНО! ГРОЗНО! – ОДБИЈО САМ ДА БУДЕМ ЧЛАН ТЕ БАНДЕ ШКРАБАЛА – ОНДА ЈЕ СДБ ДОНИЈЕЛА ОДЛУКИ ДА МЕ ЛИКВИДИРА – МИНИСТАР ФРАЊО ХЕРЉЕВИЋ ЈЕ ТО НАРЕДИЈО – ИЗВРШЕН ЈЕ ПОКУШАЈ АТЕНТАТА НА МЕНЕ НА СКАДАРЛИЈИ ГДЕ СУ МЕ ДВАДЕСЕТАК УДБАША ИСЈЕКЛИ ЦИГЛАМА – СВЕ ТАДАШЊЕ ЈУГОСЛОВЕНСКЕ НОВИНЕ СУ ТО ОБЈВИЛЕ … ИСТА ГРУПА НАПАЛА МЕ ЈЕ МИТРАЉЕЗИМА У СРЕД АМСТЕРДАМА ЈЕР САМ ОДБИЈО ДА КИДНАПУЈЕМ ВЛАДИМИРА ДАПЧЕВИЋА ДА ИМ ПОКАЖЕМ ДА НИЈЕСАМ ИЗДАЈНИК – ТАКО ЈЕ ПОЧЕЛА НОВА ИГРА – ДАЛИ СУ МИ НА РАСПОЛАГАЊЕ СВЕ ЊИИХОВЕ УБИЦЕ – АЛИ САМ ИХ ГРОЗНО НАСАМАРИЈО – КАД САМ КИДНАПОВАО ДАПЧЕВИЋА САСЛУШАО САМ ГА И ПОСЛИЈЕ САТ ИПО ПУСТИЈО НА СЛОБОДУ – ПОЛУЂЕЛИ СУ И ТИТО И СВИ – ПОСЛАЛИ СУ ОНДА У АМСТЕРДАМ СВОЈЕ СПЕЦИЈАЛЦЕ И ОТВОРИЛИ ТОМСОН МИТРАЉЕЗОМ ВАТРУ НА МЕНЕ – НИЈЕСАМ ДАО ДА МЕ УБИЈУ… ПРАВУ ИСТИНУ КРИЈЕ ЈОШ УВИЈЕК БЕОГРАД И ХОЛАНДИЈА – БИЛИ СУ ОТВОРИЛИ МОЈ ДОСИЈЕ ПРОШЛЕ ГОДИНЕ ЗА ЈАВНОСТ АЛИ СУ ГА ОДМАХ ЗАТВОРИЛИ – ВЕЛЕ ДА СУ НАЧИНИЛИ ГРЕШКУ – ПА ДА ТО ТЕК ТРЕБА ДАТИ У ЈАВНОСТ НАКОН ЈОШ 30 ГОДИНА… ЈЕДНА НОВИНСКА АГЕНЦИЈА У ХОЛАНДИЈИ ХОЋЕ ДА ТУЖИ КРАЉЕВИНУ ХОЛАНДИЈУ ДА ТАКО ПОСТУПА…ДРАГИ …………….. ШАЉИТЕ РЕДОВНО СВЕ ШТА СМАТРАТЕ ДА МОЖЕ ПОМОЋИ СРПСТВУ – НЕКА БУДЕ БОРБА НЕПРЕСТАНА -ЖЕЛИМ ВАМ СВЕ НАЈЉЕПШЕПОЗДРАВСЛОБОДАН ПИВЉАНИН П.С.ЈА ЋУ ОБЈАВИТИ ВАШЕ ПИСМО И МОЈ ОДГОВОР ВАМА У РЕАКЦИЈАМА НА ОВЕ ДОЉЕ ПРОСЛЕЂЕНЕ ЛИНКОВЕ АЛИ ТАКО ДА НИКО ДО САМО ВИ НЕЋЕ ЗНАТИ ДА ЈЕ ТО ВАШЕ ПИСМО И МОЈ ОДГОВОР ВАМА- НЕ ЖЕЛИМ ДА ВАС УВУЧЕМ У НЕШТА ШТО ДУШМАНИ МОГУ ДА ЗЛОУПОТРИЈЕБЕ.. НЕЗНАМ КО СТЕ АЛИ ОСЕЋАМ ДАСТЕ ЧАСТАН ЧОВЕКЈОШ ЈЕДНО ПОЗДРАВСЛОБОДАН ПИВЉАНИН

Geef een reactie

